Quantity
|
Out of stock
|
||
|
Це демонстраційний магазин. Тут ви можете перевірити всі функції платформи Horoshop . Horoshop – це сучасна платформа для запуску інтернет-магазинів. Ми підбали про те, щоб ви займалися бізнесом, а не розробкою сайтів.
Домашня сторінка
Домашня сторінка – це перше, що бачить клієнтів після того, як вони заходять на ваш сайт, тому ви повинні відразу отримати хороші враження. Домашня сторінка повинна бути інформативною, але не перевантаженою інформацією. Замість фрагментів тексту використовуйте великі банери. Вони можуть написати інформацію про акції, знижки або нові товари.
Обов'язково додайте товари на головну сторінку. Ви відразу ознайомитеся з покупцями з асортиментного магазину і підштовхніть їх до подальшого вивчення каталогу товарів. Для зручності розбийте товари на кілька блоків, наприклад: Новинки, Розпродаж, Хіти. Поруч можна додати логотипи брендів, представлених у вашому магазині, що важливо для клієнтів.
Блоки домашньої сторінки
Управління блоками та їх послідовність дозволяє відобразити всю необхідну інформацію на головній сторінці та додати до відвідувача незвичайні враження про магазин та його асортимент.
Великий банер з динамічною зміною слайдів і додатковими рекламними банерами.
Product Showcase — демонстрація карток акційних товарів, новинок і бестселерів залучає покупку до вибраних товарів і демонструє асортимент магазину.
Список категорій товарів магазину може відображатися в декількох форматах: популярні або всі категорії з підкатегоріями, з великими або маленькими значками або без них.
Блок логотипу бренду готові покупці швидше знайдуть продукцію певного бренду.
Переваги магазину — короткі анотації про ключові відмінності магазину від конкурентів.
Новини, дії та статті блогів відображаються в одній стрічці матеріалів, при необхідності супроводжуються результатами.
Віджети соціальних мереж допомагають вам використовувати можливості соціальних мереж для просування свого магазину.